24 Ekim 2011 Pazartesi

Bayrağıma Kan, Vatanıma Can Verdim



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bölücülük illet dedim
Esaret bir zillet dedim
Türk yüce bir millet dedim
Çağlarıma tan verdim ben
Bayrağıma kan verdim ben
Vatanıma can verdim ben
 
Cephe cephe dolaştım hep
Kuduz itle dalaştım hep
Allah (cc) için savaştım hep
Çağlarıma tan verdim ben
Bayrağıma kan verdim ben
Vatanıma can verdim ben
 
Kenetlendim çözülmedim
Öz kaybedip büzülmedim
Şehit oldum üzülmedim
Çağlarıma tan verdim ben
Bayrağıma kan verdim ben
Vatanıma can verdim ben
 
Bayrak inmesin diye
Ezan dinmesin diye
Vatan bölünmesin diye
Çağlarıma tan verdim ben
Bayrağıma kan verdim ben
Vatanıma can verdim ben
 
Kale gibi burcumuz var
Hakk’a minnet borcumuz var
Vatanda can harcımız var
Çağlarıma tan verdim ben
Bayrağıma kan verdim ben
Vatanıma can verdim ben


Düşmanlıklar yetti artık
Sanma canlar bitti artık
Şanım arşa gitti artık
Çağlarıma tan verdim ben
Bayrağıma kan verdim ben
Vatanıma can verdim ben
 
Vatanı sevmeyen gitsin
Bu kan, bu gözyaşı bitsin
Allah (cc) bize rahmet etsin
Çağlarıma tan verdim ben
Bayrağıma kan verdim ben
Vatanıma can verdim ben
 
Acımız çok büyük dinmez
Şehitlere ölü denmez
Birdir bu vatan bölünmez
Çağlarıma tan verdim ben
Bayrağıma kan verdim ben
Vatanıma can verdim ben
 
Anam gönül dağlamasın
Karaları bağlamasın
Sevdiklerim ağlamasın
Çağlarıma tan verdim ben
Bayrağıma kan verdim ben
Vatanıma can verdim ben
 
Şehit oldum canım ana
Bu en büyük onur bana
Gurur duymak düşer sana
Çağlarıma tan verdim ben
Bayrağıma kan verdim ben
Vatanıma can verdim ben
 

10.08.1996 
K.ŞAHBAZ

Hiç yorum yok: