1 Eylül 2011 Perşembe

Gözlerim, Ellerim, Ayaklarım Ol!

Kızgın yanardağlar gibi alevim
Kutsal değerlerle beslenen devim
İnsanlık, adalet benim görevim
Tarihte örneği yeterince bol
Gözlerim, ellerim, ayaklarım ol!
 
Kara cahil kısrağını küstürüp
Baharlardan güzel hava estirip
Gel gönlümün zincirini kestirip
Hürriyet, hürriyet, irademe dol
Gözlerim, ellerim, ayaklarım ol!
 
Hiç güzel hislere dalamıyorum
Kendimi huzura salamıyorum
Şaşırdım yolumu bulamıyorum
Edepsiz medyanın saçlarını yol
Gözlerim, ellerim, ayaklarım ol!
 
Saptırmayın yanlış yola siz beni
Sevgilerle dolu tutun gündemi
Arsızlık azıya almadan gemi
Düşün, çalış, sen de gayret et, bol bol
Gözlerim, ellerim, ayaklarım ol!
 
Bir adım gövdemi sürüyemem ki,
Düşüncemi boşa kürüyemem ki,
Göremem, tutamam, yürüyemem ki,
Haydi, bir el uzat yahut ta bir kol!
Gözlerim, ellerim, ayaklarım ol!
 
Dillerde hep “eğerlerle, meğerler”
Tefeciye düşmüş millî değerler
Vatan kokusuyla dolsun ciğerler
Vatana sahip çık, ne demek sağ, sol
Gözlerim, ellerim, ayaklarım ol!
 
Yeter artık deyip ayılmak için
Şu dünya yüzüne yayılmak için
Asırlar boyunca sayılmak için
Bulmalısın elbet hakiki bir yol
Gözlerim, ellerim, ayaklarım ol!
 
15.12.1992

Hiç yorum yok: